TEMAN ANAK CHECK MENGANDUNG

April 23, 2018

ASSALAMUALAIKUM...
Teman Anak Check Mengandung | Selagi tak bersalin inilah rutin anak mama...kena check-up di klinik mengandung Taman Universiti...harap ini kali terakhir la check-up pasni dah boleh tengok muka baby la...
Nasib baik kandungan songsang anak mama hari tu telah dapat dipusingkan dan kandungannya sudah kembali normal..kena tunggu harinya bila baby ni nak keluar....
Budak 2 orang ni kena bagi layan tab tu sekejap kalau tidak macam-macam.kerenahnya...ada tab tu dok diam la sekejap sementara nak tunggu mama dia orang buat check-up...

p/s pasni dah tambah sorang lagi cucunda grandma...

You Might Also Like

6 000 jiran datang mendoakan mama

  1. meriah lagi umah grandma dengan suara baby :D

    ReplyDelete
  2. Ibu singgah blog walking hari isnin sis maszul. Dah jadi nenek kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekacih ibu...haah dah jd nenek pun...

      Delete
  3. wahh, da tak lama la tu ya..semoga dipermudahkan semuanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer sunah tunggu hari jer.....aamiin..

      Delete