16 September 2014

# blog

Masalah Anonymous Dapat di Atasi

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Disebabkan masalah mama tempohari tekan sini kalau kawan-kawan yang masih belum tahu yer...terima kasih pada blogger Lya (Akif Imtiyaz) kerana tunjuk ajarnya ini masalah mama dah pun dapat diselesaikan...inilah teman alam maya kalau kita ada masalah pada blog pasti akan ada yang sanggup menunjuk ajar...sayang u all sangat2...


Bila dah tahu caranya barulah berani nak tukarkan apa yang patutnya...selesai juga masalah yang mama hadapi ini...terima kasih teman alam maya yang sudi membantu menyelesaikan masalah mama ni yer...


p/s tiada lagi komen dr anonymous..

7 comments:

  1. haha tahniah sbb berjaya :) baru nk bagi tau haha

    ReplyDelete
  2. Tapi kalau tutup anony tu nanti orang orang guna wordpress tak boleh nak komen ke blog kita pula.. hurmmmm

    ReplyDelete
  3. Waalaikummussalam Mama ..Dah ok dah Mama ..Alhamdulillah ..Lya hanya bantu mana yang boleh jer Mama ..hehhehee ..Moga takde masalah lagi lepas ni ya ..

    ReplyDelete
  4. mama..tq entry ni..memg dh lama cari..ya ampun byk btl anon duk komen..spam rasanya

    ReplyDelete
  5. hihi... menganggu komen ntah apa2 dari mereka ni, tahniah!!! akhirnya berjaya diselesaikan.

    ReplyDelete