16 September 2014

# gaya hidup

Axia Kereta Baru Dari Perodua

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Pagi tadi mama dan hubby saja singgah di pusat jualan kereta Perodua untuk melihat kereta baru AXIA dari Perodua ni...baru semalam launchingnya dan cantik juga la kereta baru dari Perodua ni ..ianya sama macam kereta Myvi tapi kecil sedikit bodynya...harganya pun lebih murah beberapa ribu dari kereta Myvi...pada kawan-kawan yang ingin melihat lebih dekat kereta baru AXIA ini bolehlah ke pusat jualan Perodua sekarang...

p/s saja jer nak survey kereta untuk anak yang bongsu tu...

7 comments:

  1. wahh rasa macam teringin pulak nak tgk sendiri.. kecik sikit dari myvi ye..

    ReplyDelete
  2. Hihihi... nanti proton iris lak keluar.. smart jugak ni tgok... huhu

    ReplyDelete
  3. kathy tag :-
    http://kathyrbain.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award-fuza-musa.html

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum mama...

    Yup...memang cantik design Perodua Axia ni kan mama...harga pun boleh tahan murahnya...:D

    ReplyDelete
  5. Cantik dan bergaya ...Cun sangattt !!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Jadi beli ke kereta untuk anak bongsu tu?

    -wina1979-

    ReplyDelete