21 July 2014

# cerita anak-anak

Projek Si Suami Pula...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Bila si isteri ada kerja projek membasuh tudungnya si suami pulak jalankan projek mengecat pagar pula...semalam menantu mama sibuk pula dengan kerja mengecat pintu pagar yang dah berkarat tu...alhamdullilah ada juga menantu yang boleh menolong melakukan kerja-kerja berat begini..anak lelaki memang tak ada nak di suruh buat kerja-kerja berat macam ni tapi sekarang ni mama bernasib baik mempunyai seorang menantu yang rajin menolong melakukan kerja begini...

p/s skg dah ada anak lelaki dan dah boleh di harapkan...

13 comments:

  1. alhamdullilah mudah kan pakai mesin

    ReplyDelete
  2. wah...rajinnya mama, takpe untuk raya..

    ReplyDelete
  3. untung mama dapat anak menantu yg rajin...

    ReplyDelete
  4. untung mama ade pembantu ;)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..untung mama..hihi..

    ReplyDelete
  6. aiii rajin brother kita berprojek..steady broo

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum mama. rajinnya mengecat pagar.. nak sambut raya la katakan.. hihiiii~~~

    ReplyDelete
  8. bagus ada menantu yg boleh membantu meringankan kerja2 macam ni...hehe

    ReplyDelete
  9. nak mintak tolong catkan pagar umah sy boleh tak? hahahahaha.. :p

    ReplyDelete
  10. masing masing ada kerja sendiri kan..barulah perfect semuanya :)

    ReplyDelete
  11. wowwwww ---- memang lega ada pembantu

    ReplyDelete