21 July 2014

# Aidijuma # cerita anak-anak

Proses Besar-Besaran Nampaknya...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Inilah dia projek besar-besaran yang dilakukan oleh anak mama pada hari minggu semalam...memandangkana semalam adalah hari bercuti dari bekerja inilah kerja yang dilakukan oleh anak mama semalam...terkejut mama melihatnya koleksi tudung Aidijuma anak mama ini semalam dah macam kedai untuk lelongan tudung pulak...kedai dobi mama beroperasi penuh semalam...

Rupa-rupanya dah semakin banyak sangat koleksi tudung Aidijuma anak mama ni...memang setiap hari ada saja tudung yang berlainan yang akan digunakan oleh anak mama untuk ke opisnya..bila fikirkan dah banyak macam ni rasa macam nak suruh dia berhenti dari membeli dan menyimpan koleksi tudung ni jer ! tapi bila difikirkan biarlah dia dengan hobinya itu bukan buat jahat pun lagi pun duit dia sendirikan...eloklah tu dari beli barang yang membazir lebih baik beli tudung untuk menutup aurat mereka juga....


Bila dah kering kena pula lipat dan sangkutkan tudung-tudung itu ditempat yang sesuai sebab dah terlampau banyak terpaksalah guna 2 helai tudung atau 3 dalam satu hanger tu...suka tengok cara anak mama menyimpan tudung-tudungnya ini...bila mama teringin nak gunakan tudung pinjam jer dari sini...tapi bila dah guna kena letak semula ditempatnya balik sebab anak mama ni memang tak suka tengok koleksi tudungnya bersepah-sepah...

p/s setiap minggu ada jer keluaran baru dari Aidijuma ni...

9 comments:

  1. kemas sangat susunannyer kak mas :)
    senang nak pilih dan amik nanti kan..

    ReplyDelete
  2. tudai aih, dasatnya..nak jual pun boleh ni..

    ReplyDelete
  3. Agak-agak dah tak nak pakai boleh aje derma kat rumah anak Yatim ni...
    Banyak sangat tu!

    ReplyDelete
  4. wow sakan kemaih susunan

    ReplyDelete
  5. samalah saya mama..kalo ade cuti pnjg habis semua saya cuci hehee :)

    ReplyDelete