13 June 2014

# Cerita Aiman Nuqman

Aiman Bercuti Hari Ini

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Hari ni budak kecik sorang ni Aiman tak datang ke rumah grandma sebab nenek Aiman datang menziarahinya di sini semalam...senyap sedikit suasana rumah grandma hari ni... Awisy pun dah tak ada kawan nak bermain dan bergaduh hari ni...

Tengok la tu kalau bermain leka sungguh dia sempat lagi grandma snap gambar Aiman pakai kopiah tu..moga Aiman gembira bercuti berjalan bersama nenek yer..jumpa lagi pada hari isnin...

p/s layan sikecik Awisy jer hari ni...

10 comments:

  1. wah... ni entry rindu kat aiman ye ... ;)

    ReplyDelete
  2. kesian awisy boring tak ada partner hari ni...he he he, tak apa isnin ada balik...

    ReplyDelete
  3. dia memang panggil grandma ke mama ?
    comel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam tihara...haah dua2nya mmg panggil mama grandma...:)

      Delete