05 September 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Hadiah Hari lahir Awisy

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Bila ada saja majlis hari lahir ni mesti tak lepas dengan hadiah buat si kecik...begitu juga Awisy ada yang bagi hadiah ada yang bagi duit untuk besday boy ni...sukanya Awisy bila dapat banyak hadiah dan dapat duit...boleh la belanja grandma nanti yer hehhehe...


mama dan papa Awisy ada hadiah istimewa buat ulang tahun Awisy yang pertama ini...memandangkan Awisy memang suka pada stering kereta jadi mama dan papa Awisy menghadiahkan sebuah kereta control buat Awisy..grandpa dan grandma jer belum lagi bagi hadiah hari lahir kat Awisy lagi...nantilah jika ada masa kita cari hadiah untuk Awisy yer... 


bukan main lagi eksen Awisy dapat naik kereta control tu..habis semua suis kat kereta tu ditekannya boleh tekan suis untuk lagu,boleh tekan suis hon boleh tekan suis lampu habis satu kereta dijelajahinya...Awisy ! Awisy ! semakin bijak budak kecik ni yer...dah dapat stering kereta sendiri tu lepas ni tak payah nak ganggu grandpa bawa kereta nanti tau...

p/s tak tahu nak bagi hadiah apa utk Awisy ek...?

14 comments:

  1. seronok awisy dapat banyak hadiah...

    ReplyDelete
  2. waa dah setahun rupanye umur awisy ^^ HB lil cutie ^^

    ReplyDelete
  3. wah..beznye dpt keta lip lap awisy
    selamat ulang tahun ye adik comel

    done isi tabung nuffnang mama kat sini :)

    ReplyDelete
  4. Wahhh..cntiknya kete awisy...kakak nak pinjam leh?

    ReplyDelete
  5. Bestnya hadiah Awisy...meriah gitu..

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir awisy... :)
    byknye hadiah dia ea...

    ReplyDelete
  7. wah..seronoknye..kecik2 dah dpt keta.hehe

    ReplyDelete
  8. wah... darwisy dpt kereta la.. nnt blh bawa nenek jln2 yer

    ReplyDelete
  9. suka sgt dia dgn stereng yer...nk jd racer ke nnt besar

    ReplyDelete
  10. wahhhhh... dpt keretaaaaa... untungnya awisy.

    ReplyDelete
  11. wahhh cntiknya keta dia...hadiah bykk!!

    ReplyDelete
  12. Happy Birthday Awisy..
    Cantik nye kereta tuuh.. Awak je dulu tak pernah naik cem tuh.. ^_^

    ReplyDelete