Monday, March 25, 2013

Jakel Baru Di Bandar Baru Uda

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum

Pada kekawan yang berada di sekitar Johor pasti sudah mengetahui akan pembukaan bangunan perniagaan Jakel yang baru ini...pembukaan besar2an dan tempat perniagaan baru ini telah dilakukan pada hari sabtu lepas..

Mama masih tidak berkesempatan untuk pergi ke pusat perniagaan Jakel yang baru ini...padahal bukanlah jauh sangat pun dan setiap hari lalu jer di jalan besar di hadapan pusat perniagaan ini...

Teringin juga nak melihat keadaan tempat baru ni ! Tapi masih juga tidak berkesempatan lagi...tak tahu bila la dapat membeli belah di sini...mesti banyak kain ela,kain langsir yang dijual dengan harga yang murah...

Saja la ni nak perhabis duit hubby bagi kat Jakel sebab nak cari kain baju dan langsir untuk persediaan hari raya..biasa la tu kaum wanita ni memang tak habisnya dengan persiapan awalnyakan kekawan...!!Tapi kena beringat beli apa yang patut saja jangan membazir...


P/s tak dapat menaip seperti biasa jari sakit akibat tersepit pintu kete..




9 comments:

  1. tak pergi pun lagi jugak..hihi...

    laaa, jari tersepit kereta ke? moga cepat sembuh ye mama..

    ReplyDelete
  2. Boleh dah shopping sakan lepas ni sempena promosi pembukaan

    ReplyDelete
  3. kesiannya mama , cmana boleh sampai tersepit pintu tu ?...takpa jalan2 kat Jakel tu tak guna tangan mama...boleh je shopping kain baju raya..huhu bestnya.

    ReplyDelete
  4. besar jugak..mst tgh sale giler2 nie..
    la..ksiannya...terigt plak kat mak kena mcmtu gak smpai terkencing dia jari terkapit pintu kete..moga cepat sembuh ya kak..

    ReplyDelete
  5. Macam mana boleh tersepit tu mama....
    Cepat baik okay... =D

    ReplyDelete
  6. xyh g kat area kipmart tu, jauh. hihi

    ReplyDelete
  7. besar gila dia punya banner ..haha...mggu dpn bru nk g jakel dkt2 sini baju raya memanggil dh..haha

    ReplyDelete
  8. haa da bukak ke.aritu stay kat johor 3mggu.ari2 nak g keje lalu ctu tengok iklan besar besaran die..

    get well soon mama=)

    ReplyDelete
  9. besar gile kot cwgn ni. iklan die pun mak aihhh besornye. hehe.

    ReplyDelete