Monday, March 25, 2013

Kecuaian Sendiri Membawa Padah

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Susah betul nak menaip dengan jari mama yang sakit ini...mama mohon maaf la pada kekawan semua sebab masih tak sempat nak BW ke semua rumah jiran2 tetangga mama ni yer...

Memang banyak sungguh komen yang masih tak dipublishkan inshaAllah bila keadaan dah mengizinkan mama akan BW kembali...

Ini pun terpaksa gunakan sebelah tangan untuk menaip n3 mama ni...bukan langsung tak boleh digunakan tangan kanan mama yang bengkak ni cuma bila lama sikit digunakan mulalah terasa berdenyut2 urat2nya tu...tu yang terpaksa gunakan tangan kiri saja...

Apa-apa pun mama berterimakasih pada kekawan yg masih sudi singgah menjenguk mama di sini yer...


Jari yang lain boleh tegak lagi tapi jari kelengkeng tu jer yang bengkok...itulah jari mama yang sakit akibat kecuaian sendiri tersepit dek pintu kereta...berdenyut sakitnya bila lama sangat menggunakan jari sebelah kanan ni..


P/s nak cepat inilah akibatnya...

34 comments:

  1. alahai...kesiannya kat mama..moga cepat sembuh ye

    p/s : faham sgt rasa sakit tersepit pintu kereta tu mcm mana..

    ReplyDelete
  2. saya pulak yg rasa ngilu tu... moga cpt baik ya kak jari tu...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Mama

    moga cepat sembuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam atuk.....inshaAllah mekacih..

      Delete
  4. laaa..ciannya mama mz
    memang sakit ni
    sy doakan moga sakit tu reda..
    g klinik mama mz

    ReplyDelete
  5. eh seram bca tersepit pintu keta...mcm mna lah leh kena..hehe..smga cpt baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam hh....ntah la x perasan agaknya...mekacih yer...

      Delete
  6. semoga cepat sembuh ye. lain kali jangan terburu2 sangat k.

    ReplyDelete
  7. kesiannye mama..moga cpt sembuh..skrg ni musim jari tersepit ke..dh berapa org dh sy dgr..takut plak rs..

    ReplyDelete
  8. gud mama ni... sakit222 pun terjah juga!!!!

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. assalam....mekacih yer doakn mama yer...:)

      Delete
  10. Sakitnya tersepit pintu kereta..semoga cepat sembuh mama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam zakiah....mmg sakit pun mekacih...:)

      Delete
  11. alahai kesiannya... sakit tu tandanya allah sayang. semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  12. Semoga cepat sembuh....
    Lama-lama nanti baik ler tu..
    Nasib baik tak tercabut jari tu..hehehehhehe

    Jokes untuk mama yang tengah kesakitan..hahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam hanif....inshaAllah gelak pula ngan jokes tu...:)

      Delete
  13. semoga cpat sembuh :)
    jgn pksa mnaip klau jari sakit lg..

    ReplyDelete
  14. huhuhu. mesti berdenyut² sgt kan. hati² lenkali mama. :)

    ReplyDelete