Saturday, February 11, 2012

Zarul Umbrella Follower Mama Yang Ke 1537

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua...
Follower mama kali ini adalah seorang penyanyi kumpulan Umbrella iaitu Zarul Umbrella..beliau kini bertugas sebagai pramugara di Malaysian Air Lines (MAS)...pada sesiapa yang ingin ke blog beliau klik sini...
Banyak cerita-cerita menarik dalam setiap n3 beliau, cerita semasa beliau bertugas ke luar negara dan cerita-cerita yang lain juga...jom lah kengkawan kita terjah ke blog beliau dan jadilah follower beliau yang seterusnya...



25 comments:

  1. wah, dah makin banyak follower akak... dah potong saya ni! heheheee

    tahniah kak!

    ReplyDelete
  2. wah...mama pun dah jd glamor yek..

    ReplyDelete
  3. wah...x sangka kn mama maszull ade follower dri zarul kump umbrella tu...tringat time skolah rendah dulu..pemes lagu diorg tuuuu..nak terjah gak..

    ReplyDelete
  4. salam mama.. waaa, suke la tu eh.. tahniah mama...

    ReplyDelete
  5. Wah,mama makin glamer ye skrg?Hehe

    ReplyDelete
  6. rajin zarul ni folow blog kawan2..mesti dia frenly kan :)

    ReplyDelete
  7. Pelbagai lapisan masyarakat yg dh bergelar blogger skrg nih..suatu perkembangan positif..tapi harap semua blogger gunakan medium blog nih utk tujuan yg positif juga..

    ReplyDelete
  8. tahniah mama...
    abg zarul nie pun antara followers remy... memang best biler baca entry2 abg zarul....
    kisah dinegara orang....
    pengalaman yg berharga yg tak semua akan dapat.....

    ReplyDelete
  9. @atuk

    waalaikumusalam atuk...mekacih yer...:)

    ReplyDelete
  10. @Yumida

    yer la lagu2 dia mmg semuanya bestkan..:)

    ReplyDelete
  11. @mizzkechique


    hehehehehe mizz sukanya...mekacih mizz...:)

    ReplyDelete
  12. @UpProfits

    betul tu semoga blog digunakn ke jln yg betul kan..:)

    ReplyDelete
  13. makin ramai follower mama...ndak dapat dikejar sudah...

    ReplyDelete
  14. @Kancil 8349

    yer ke dak la kancil pun boleh gak ada follower byk nanti...:)

    ReplyDelete