SALAM 1 MALAYSIA

Assalamulaikum semua..
Satu lagi filem yang dah di tonton iaitu "Puss In Boots"...dari mula lagi memang terasa nak tonton cerita kucing ni tapi x ada kesempatan jadi semalam dapat juga di realisasikan menontonnya...Satu cerita yang menarik juga dan mama seronok menontonnya cerita mengisahkan kucing Puss tu sapa la yang tak suka tengok yer tak !

Kisahnya adalah persahabatan antara Puss dan Humpty sejak kecil lagi di rumah anak-anak yatim dan mereka berjanji akan bersama selama-lamanya.Namun persahabatan mereka diduga apabila Puss menjadi hero setelah menyelamatkan seseorang.Humpty merasa tersisih dan bertambah kecewa lagi apabila Puss tidak menyelamatkannya ketika dia ditangkap ketika merompak bank.

Humpty berdendam pada Puss kerana kejadian itu dan dia mengambil keputusan untuk menjatuhkan Puss.Akhirnya puss tertipu dengan helah Humpty dan rancangannya untuk memerangkap Puss berjaya.

Tapi akhirnya kejahatan tetap tewas mengatasi kebaikan dan Humpty sedar ,insaf dengan semua yang dilakukan pada Puss dan Humpty kembali menghargai erti persahabatannya dengan Puss.Tali persahabatan itulah yang telah mengubah Humpty menjadi baik dan mengorbankan dirinya sendiri demi kebahagian yang lain...

kalau menonton di pawagam pasti kita akan dapat melihat cerita ini melalui cermin mata 3D tapi kalau kat rumah tengok macam biasa jer la tak ada 3D pun...