Monday, February 27, 2012

Sama Cantik Sama Padan...

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua...
Pasangan pengantin yang cantik dan kacak iaitu Yusry Dan Lisa Surihani...suka mama tengok pasangan ini selamat mendirikan mahligai bahagia mereka semoga bahagia selamanya dan marilah kita mendoakan agar rumahtangga yang mereka bina akan kekal hingga hujung nyawa...InsyaAllah...







9 comments:

  1. wah... memang cantik diorang ni.... lagi2x kalau di tajaa.... bertambah la cantikkk......

    ReplyDelete
  2. tercapai jugak mimpi lisa. mmg macam princess! cantikkkk. ;)

    ReplyDelete
  3. waaaaa...kenapa lisa?kenapa yusry?wuuuuu

    ReplyDelete
  4. @aReLaN

    alamak mcm sedih je frust ke arelan...hehehehehe...:)

    ReplyDelete
  5. cantik sesangat.... biler tgk lisa teringat princess kate middleton tu.... baju lebih kurang sama jer....

    ReplyDelete