Monday, February 27, 2012

Anak Kesayangan Mama Sakit Mata

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum semua...
Hari ni mama sedih anak comel kesayangan mama sakit mata ...hari ni masuk hari yang kedua Kembang sakit mata ingatkan sekejap jer dah baik rupa2nya masih sakit lagi..


kesian mama tengok Kembang, matanya merah, berair dan sepit je....kalau tak baik juga esok mama akan bawa kembang jumpa doktor dan ambil ubat kat klinik veterinar yer...

25 comments:

  1. lor...siannya.camne leh sakit tu??

    ReplyDelete
  2. ala siannya kembang....get well soon kembang

    ReplyDelete
  3. alalala si comel... ni mesti lepas sekodeng betina lain ni.. ehehe..

    selamat pagi Mama... bawa si comel cepat2 p doktor yee..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum mama...

    kesiannya...mesti mama sedih nie kan...dah bawa jumpa doktor haiwan ke...

    jom datang ke blog Kancil

    http://kancil8349.blogspot.com/2012/02/punca-traffik-kancil-8349-minggu-ketiga.html

    ReplyDelete
  5. @Syafiq Ahadin

    tu la kalau x baik gak kena juga bawa ni...:)

    ReplyDelete
  6. @aReLaN

    tak tahu la tiba2 je jadi mcm tu...:)

    ReplyDelete
  7. @Gen2Merah

    kembang : x ada la abg dil x skodeng pun...

    selamat pagi cikgu...:)

    ReplyDelete
  8. @Kancil 8349

    waalaikumusalam kancil....sedih gak kesian tengok die...okay...:)

    ReplyDelete
  9. Oloooo shiannya budak itu. Pandai plak dia dok diam masa mama nak amik gmbr dia ye? Kalo kucing saya, tak reti diam.

    ReplyDelete
  10. cuba bagi ubat sakit mata untuk manusia... boleh tak agaknya... heee3x...

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum Mama

    kesian dia...mukanya sedih ajer...

    ReplyDelete
  12. @LydSunshine

    mekacih kembang mmg pandai kalau suruh posing sakit2 pun boleh gak...:)

    ReplyDelete
  13. @atuk

    waalaikumusalam atuk...yer sedih jer..:)

    ReplyDelete
  14. @H.J

    sedih tengok kembang tapi skg ni mama tengok dah semakin kurang plak rasanya x payah lg pi klinik...:)

    ReplyDelete
  15. ololo ciannye die. tengok boleh bjangkit ke tak ni. hee. ;)

    ReplyDelete
  16. @9n0L4

    kesian kat kembang tapi nasib baik dah baik x payah bawa pi klinik lg...:)

    ReplyDelete
  17. ala... cian nyer....
    mesti sakitkan....

    ReplyDelete
  18. @remyhazza

    mekacih remy agaknya sakit kot mcm kita manusia yg sakit mata...:)

    ReplyDelete