Saturday, February 25, 2012

Layan Gambar Semasa Pesta Layang-Layang Di Pasir Gudang Tempohari..

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum semua...
Hari ini mama nak letakkan gambar semasa "Pesta Layang-Layang Sedunia Di Pasir Gudang" minggu lepas...nak buat n3nya hari tu mama terlupa jadi hari ni mama letakkan gambar2 yang dapat diambil sehari sebelum majlis pembukaannya tempohari...masa pembukaannya sabtu lepas mama sekeluarga tak dapat pergi sebab hujan lebat...jom kita layan gambar-gambarnya ye...













Booth ASTRO

pakcik n makcik RELA yang menjaga keselamatan dan tempat letak kereta

25 comments:

  1. seronok tengok wau2 yg diterbangkan di udara...macam2 bentuk boleh dilihat...

    ReplyDelete
  2. as salam mama :)
    bestnya pesta layang2..mesti ada macam2 bentuk layang2 ada kan :))
    anyway selamat berkenalan mama

    ReplyDelete
  3. @Cik Juju

    betul tu tapi x berkesempatan mengambil layang2 berterbangan diudara...slm kenal juga dr mama...:)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mama..

    best melihat beraneka jenis layang2 tu...alangkah best kalau dapat pergi juga ke pasir gudang tu..

    ReplyDelete
  5. @sekamar rindu

    betul tu seronok bila tengok banyak2 lelayang di udara...:)

    ReplyDelete
  6. seronokny...macam2 ada kat situ

    ReplyDelete
  7. tak de ke gambar mama dengan layang2??haha

    ReplyDelete
  8. @H.J

    x ada la H.J sbb mama tengok lelayang je x main lelayang...:)

    ReplyDelete
  9. kalau kita pun teruja..bawak anak2 mesti lagi teruje mereka kan..

    ReplyDelete
  10. @Sunah Sakura

    yer la sunah kat sana masa tu mmg byk lelayang...:)

    ReplyDelete
  11. mana pegi semua org ???? cam sunyi jer mama....

    ReplyDelete
  12. cantik. kat pesta sini la ezani masterchef ade masak² tu kan. ;)

    ReplyDelete
  13. @remyhazza

    masa mama dtg hari ini org masih kurang lg...tu yg x ramai je...:)

    ReplyDelete
  14. tahun ni kurang menarik faktor hujan

    ReplyDelete
  15. tak pernah pergi pun tengok pesta layang2 ni, pasti best kan?

    ReplyDelete
  16. ala tahun ni tak dapt pergi la mama..dah balik key el..huhu
    tahun lepas pergi siap buat entri lagi.dan merupakan n3 terakhir ke pesta layang2..

    tahun ni ada tak.skrg jb musim hujan kan?

    ReplyDelete