Sunday, February 19, 2012

Konsert Avril Lavigne...

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua...
Hari ni mama nak kongsi bersama-sama kekawan cerita konsert penyanyi "Avril Lavigne" di Stadium Merdeka,Kuala Lumpur pada 18 Februari 2012 jam 8.30 malam..Cehhh wahh !!! macam mama pulak yang pergi konsert tu terlebih sudah !!! mama mana nak pergi ke konsert macam tu rasanya membazir jer duit nak bayar tiket yang mahal tu tapi pada yang suka rasanya tak membazir kot pada mereka....

sebenarnya yang pergi ke konsert ini adalah kawan mama dan anak perempuan tunggalnya...
anak kawan mama ni sememangnya peminat Avril Lavigne dan dikesempatan ini dia merayu ayahnya supaya belanja dia pergi ke konsert ini...

Demi sayangkan pada puteri tunggalnya itu kawan mama ni pergi juga ke konsert "Avril Lavigne"ni..begitulah kasih sayangnya terhadap puteri tunggalnya ini supaya tidak menghampakan dan juga sempena hari lahir puterinya itu...tidak lupa juga cenderahati yang dibeli di konsert itu buat kekawan puterinya....jomlah kita tengok gambar-gambar yang diambil oleh beliau di konsert itu semalam...
 posternya...

tiket untuk konsert "Avril Lavigne"ni tengok je harga satu tiketnya...





dapat mobile prepaid percuma lagi dengan pembelian tiket konsert ini...

cenderahati buat kekawannya juga t'shirt buat mereka sekeluarga...

inilah puteri tunggal kawan mama tu...Fairuz Fahiera..

28 comments:

  1. Wow..nk dkt 3oo satu kepala juz utk tgk Avril tuh? Kalu dh minat.. ;-)

    ReplyDelete
  2. tengok rege......
    huh !!!! cukup budget remy sebulan......he3

    ReplyDelete
  3. sygkan ank sampai cmtu sekali ye...kwn Maszull tu org yg berada mungkin...dan minat juga boleh mengatasi segala kemungkinan...klu cm kami ni selalunya kena ukur baju dibadan sendiri.

    ReplyDelete
  4. Mahal tiket tu. Tak t'mampu, haha...

    ReplyDelete
  5. adehh...geramnye... saya peminat AL gak.. 2 kali dh dia wat konsert, 2-2 x dpt g sbb kje... hurmmm

    ReplyDelete
  6. betul2 peminat avril anak kawan mama ni ye...(^^,)

    hee..harga tiket tu..standard la mama...ada jugak yg lebih mahal drpd tu...:D

    ReplyDelete
  7. alamak tk kenallah penyanyi nie..amy search saya kenallah

    ReplyDelete
  8. thanx mama wish bzday tadi.,..moga mama sekeluarga sihat =)

    ReplyDelete
  9. @UpProfits

    betul tu kalau dah minat nak buat mcm manakan...:)

    ReplyDelete
  10. @[PCL]

    yer la dia org berada n anak pun x ramai x mcm kita ni...:)

    ReplyDelete
  11. @Hanih Borhan

    betul tu kalau mama pun rasanya baik wat belanja...:)

    ReplyDelete
  12. @Ezad Skytech

    tapi kalau mama rasanya lebih baik buat yg lain dr pi tengok konsert tu...:)

    ReplyDelete
  13. @mas saari

    sape yg byk duit nak pergi tu bestlah mas mcm kita ni kena fikir byk kali...:)

    ReplyDelete
  14. huhu, rugi jerk.. alahai takutner bila kita pergi tempat2 g2, time tu plak, kiamat... nauzubillah... mintak dijauhkan...

    Jom baca sebentar..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/menyekutukan-allah.html

    ReplyDelete
  15. makk aiiii...mahalnya tiket... tapi minat punya pasal, semuanya takda masalah kan...

    ReplyDelete
  16. @L

    ntah la mama pun x tahu nak ckp apa...:)

    ReplyDelete
  17. @Gen2Merah

    tu la pasalnya mahal pun x kisah pun...:)

    ReplyDelete
  18. salam mama.. sy minat avril..tp x g sbb tiket mahai sgt.. baik buat belanja makan.. hahahaha

    ReplyDelete
  19. best nya g konsert AL.... teringin nak gi...

    ReplyDelete
  20. @mizzkechique

    betul tu mizz tiket je dah boleh buat duit mkn...:)

    ReplyDelete
  21. mak aihhhhh, tak mampula RM300 skali masuk. hee.

    ReplyDelete
  22. @9n0L4

    betul tu mmg x mampu rasanya...:)

    ReplyDelete