Sunday, February 19, 2012

Lawak # 9...Badak Dan Monyet

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua...
Ada satu cerita dalam sebuah hutan ada seekor badak sumbu dan seekor monyet.Mereka ini sememangnya tidak pernah baik antara satu sama lain sering saja mereka bertengkar.Pada suatu hari sedang mereka bertengkar mereka terjumpa lah sebuah pelita ajaib. Dipendekkan cerita,setelah digosok,keluarlah seorang jin.Jin itu setuju untuk menunaikan tiga permintaan bagi kedua-dua binatang itu.

Permintaan 1 Badak : "Saya mau semua badak sumbu di dalam hutan ni adalah betina,kecuali 
                                       saya....heheheheehe..."
Permintaan 1 Monyet:"Saya mahu sebuah motor Harley Davison..."

Jin tu kelip mata,bling...semua badak lain kat situ jadi betina dan ada sebuah motor Harley
Davidson 1300cc warna hitam.

Permintaan 2 Badak :"Saya mahu semua badak sumbu kat negeri Pahang ni betina kecuali 
                                       saya...hehehehe..."
Permintaan 2 Monyet;"Saya mahu jaket kulit hitam dengan helmet Shoei..."

Jin tu kelip mata lagi,bling....semua badak di Pahang dah menjadi betina dan monyet itu pun dapat barang-barang motornya itu.

Selepas itu jin tu berkata lagi,"Ini permintaan terakhir kamu,fikirlah dengan baik-baik..."

Badak tu terfikir sejenak,kemudian berkata,"Saya mahu semua badak sumbu di Malaysia ini
betina yang cun melencun gilerrr kecuali saya....."

Jin tu pun kelipkan mata dan bling....maka tinggallah badak itu satu-satunya badak sumbu jantan di Malaya ini...

"Hah monyet,awak nak apa pulak ? Kasut but kulit ker?" tanya jin.

Monyet tu memakai helmetnya,naik atas motor Harley Davidsonnya,start enjin kemudian melihat pada badak yang tersengih lebar tu..."

"Saya mahu badak tu jadi GAY..."

Jin tu kelipkan mata dan bling....

Maka meraunglah badak sumbu tu sepuas-puasnya...

"Mana aku nak cari badak jantan ni nyah...?"

Badak jantan yang sombong hanya memikirkan hendak badak betina saja yang ada kecuali dia
dan yang cerdiknya monyet itu dapat apa yang dia hendak saja...


p/s nakkan sesuatu tu perlu berfikir dulu jangan nanti merana akhirnya...


10 comments:

  1. hahahaha...tulah.ikut nafsu sangat.ish3

    ReplyDelete
  2. monyet tu yang jahat,,tak nak bagi badak bahagia..haha

    ReplyDelete
  3. kah3......
    kelakar giler.....
    kesian jugak.... kat badah2 betina tu......
    terpaksa jadi lesbian...sebab dah takde jantan.....
    betul tak ?

    ReplyDelete
  4. hehehee...kelakar!
    jadi berfikir dulu sebelum bertindak..

    ReplyDelete
  5. @mas saari

    betul tu kena berfikir dulu sebelum melakukn sesuatu perkara kan...:)

    ReplyDelete
  6. @Ckin Kembaq

    sape yg comel tu badak ke monyet...:)

    ReplyDelete