Thursday, February 16, 2012

Hepi Belated Day Iffah...

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua...
IFFAH AFEEFAH !!! Hepi Belated Day ye...semalam mama baca entry wordless tu dan tanya Iffah jadi betul la besday Iffah semalam 15 Februari ye bersamaan dengan hari lahir anak mama yang kedua juga...

Sori ye mama lambat buat n3 buat Iffah dan mama pun tak tahu besday Iffah yang ke berapa so hari ni mama nak ucapkan selamat ulangtahun kelahiran buat Iffah moga Allah akan sentiasa melindungi Iffah selalu,dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,sentiasa bahagia dan moga cepat-cepat dipertemukan jodoh yer..Amin




p/s  pada kekawan jom kita wish belated besday buat http://gula-gulapelangi.blogspot.com

13 comments:

  1. wahh berturut2 org befday ni mama...?

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday iffah...mesti comel kan?

    ReplyDelete
  3. salam Mama... yaa, saya pun baru tahu befday dia semalam... sempat juga wish kat dia di FB dan blog nya...

    semoga cikgu kita tu akan terus ceria2 selalu... (",)

    ReplyDelete
  4. nanti mama wish birthdayz ain plak yer...hehehhee..btw hepy belated birthdayz kak iffah :)

    ReplyDelete
  5. @Tea

    yer besday iffah ni sebenarnya semalam sama ngan besday anak mama...:)

    ReplyDelete
  6. @Gen2Merah

    betul tu sempat lg boleh wishkan...:)

    ReplyDelete
  7. @Nurul Aein

    boleh apa salahnya bagitahu tarikh besday aein yer...:)

    ReplyDelete
  8. happy bilated birthday iffah.. semoga panjang umur dan murah rezeki :)

    ReplyDelete
  9. mekasih mama

    T.T

    rajin mama buat entry

    ank mam umor bape?

    iffah 23 da hehe

    ReplyDelete
  10. @Iffah Afeefah

    sama2 iffah biasa la tu...iffah 23 yer tahun ni anak mama 22....:)

    ReplyDelete