Thursday, February 16, 2012

Spontan Khamis... Senyuman Itu Satu Sedekah

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamulaikum...
Senyum itu adalah satu sedekah yang perlu ada dalam diri kita semua dengan hanya tersenyum akan membuat susana akan jadi lebih ceria dan orang-orang disekeliling kita juga akan turut tersenyum.Hiasilah hari-hari kita dengan senyuman yang paling manis...




Senyum...
RINGAN tak Bersuara AKAN TETAPI penuh MAKNA


Senyum...
MURAH AKAN tetapi TIDAK TERNILAI dengan WANG RINGGIT


Senyum...
Tak perlu TENAGA AKAN TETAPI besar MOTIVASInya


Senyum...
Hal yang MUDAH AKAN TETAPI selalu nampak INDAH


Senyum...
Satu perkara BIASA AKAN TETAPI boleh menjadi ISTIMEWA


Senyum...
IBADAH paling MUDAH AKAN TETAPI PAHALAnya setara dengan SEDEKAH


OLEH ITU...
"Penuhilah HARI-HARI kita dengan SENYUMAN yang MANIS ..Agar semua orang ikut terSENYUM kerana KITA..."


sumber facebook: Solehi Aljerusi

25 comments:

  1. sy pun senyum je baca entri ni mama...

    > Selamat pagi..:D

    ReplyDelete
  2. salam n slmt pg mama.. hr ni sy nk senyum je.. :D

    ReplyDelete
  3. @Ezad Skytech

    senyum yer jgn x senyum...slmt pagi ezad...:)

    ReplyDelete
  4. kerja saya ni selalu nak kena senyum..DAN ADA DUA JENIS SENYUM ..jaga jag hehehe

    ReplyDelete
  5. singgah senyum sampai ke telinga

    ReplyDelete
  6. salam , terima kasih kerana sudi menjenguk walaupun tidak mengenali saya

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mama :))

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum mama,

    Kalau tak mampu sedekah wang ringgit..cukuplah sekadar senyuman.. ;-)

    ReplyDelete
  9. mesti mama orang yang kuat senyum kan.hehe

    ReplyDelete
  10. @Zarul Umbrella

    yer la mcm zarul sure la kena senyum nanti peminat ckp sombong pulakkan...:)

    ReplyDelete
  11. @khairul

    x apa janji senyum yer...sedap mata memandang...:)

    ReplyDelete
  12. @Panglima Muda

    kita sesama blogger kenalah saling menziarahi sesama blogger ni baru silatulrahim tu berpanjangan...:)

    ReplyDelete
  13. @UpProfits

    betul tu sedekahkan ngan senyuman yg manis...:)

    ReplyDelete
  14. @H.J

    betul tu senyuman adalah satu penawar jiwa....:)

    ReplyDelete
  15. senyum itu awet muda kan mama.... macam saya.. hehe. sentiasa hadapi semua dengan senyuman. ehe

    ReplyDelete
  16. @Gen2Merah

    betul tu cikgu dil hadapi apa2 jua dgn senyuman...:)

    ReplyDelete
  17. Kalau selalu senyum awet muda kan? Senang je nak buat tapi ada jugak yg malas buat...

    ReplyDelete
  18. Senyumlah dari hati yang Ikhlas..

    untuk mama..

    (^__________^)

    ReplyDelete