Thursday, February 02, 2012

Follower Mama Yang Ke 1500

SALAM 1 MALAYSIA


Assalamualaikum semua...
Mari ! Mari ! kita tengok sapa yang kena !...hahhahah ada-ada aja mama ni kan, jomlah mama nak bagitahu bahawa follower mama yang ke 1500 ni adalah seorang wanita ! Mari kita tengok siapalah wanita bertuah tu ! 


Yeah !! ni dia follower mama yang ke 1500 Fazlyn...! pada sesiapa yang ingin menambah kenalan di alam maya ini jomlah pi terjah blog Enjit-enjit semut ini... mekacih Fazlyn sebab dah menjadi follower mama yang ke 1500...jom kengkawan kita terjah blog beliau..


20 comments:

  1. sama-sama akak! jom terjah. ehehe

    :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum mama,
    tahniah mama..kejap lagi Kancil akan terjah blog beliau

    ReplyDelete
  3. cayalah kak! makin up follower dia..

    ReplyDelete
  4. congrats dah cecah 1500.hehehe..moga semakin bertambah dari hari ke hari

    ReplyDelete
  5. salam mama..terjah sana..congrt mama :)

    ReplyDelete
  6. tahniah mama...follower dah beriban...sy msih ciput lagi...takpe2...sy ttp nk berusaha...hehehe

    ReplyDelete
  7. tahniah utk fazlyn...
    dan juga utk mama.....
    blog remy tak sampai pun 500 ratus.....
    tapi tetap bersyukur......

    ReplyDelete