Thursday, February 02, 2012

Banjir Kilat Di Seremban...

SALAM 1 MALAYSIA


Assalamualaikum...
Banjir kilat tiba-tiba melanda bandar Seremban pula kali ini...banjir kilat itu berlaku setelah hujan turun dengan lebatnya pagi tadi..pada yang tidak tahu jom kita tengok gambar-gambar semasa banjir kilat tu pagi tadi...gambar-gambar ini mama perolehi dari  sumber Cthoney...





12 comments:

  1. hai .... seremban pun dah tenggelam.....
    dulu kajang......
    kena sentiasa berwaspada ler lepas nie.....

    ReplyDelete
  2. yeke??xtau pun...mujur gi blk keje tak lalu situ...

    ReplyDelete
  3. wah..teruk juga ek banjir kat sana..

    ReplyDelete
  4. salam..mama,

    harga sebuah pembangunan mcm ni lah...

    ReplyDelete
  5. hairan jugak macam mana Seremban boleh banjir...

    #sy dulu pernah tinggal kat seremban dan mmg tak pernah banjir..ni first time rasanya...tak tahu la sebelum2 ni pernah banjir ke tak kat seremban tu...

    ReplyDelete
  6. @Ezad Skytech

    betulla sebelum ni tak pernah banjir...:)

    ReplyDelete
  7. de kawan kat opis cakap, siap de yg menjala ikan kat situ... sebakul..sebakul ikan yg timbul...apek2 la yg rajin menangguk ikan kat situ... tu tandanya longkang kat situ hampir penuh ngan sampah...

    ReplyDelete