Wednesday, January 11, 2012

Wordless Wednesday # 34....Hilang Mu Tidak Kembali...

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum kengkawan semua...

sewaktu kecil comelnya

bila dah besar hilang pula....

p/s sedih mengenangkannya...

30 comments:

  1. alahai sygnyeeee...mcm mana boleh hilang tu? isy3..comel

    ReplyDelete
  2. kucing 3 warna ni memang susah nak dapatkan mama...? lagi-lagi kalau kucingnya jantan...

    ReplyDelete
  3. alololo..ciannye.. xpe, tu sume dugaan

    ReplyDelete
  4. mana la dia pegi...iras2 kucing saya pernah bela je bulu dia...

    ReplyDelete
  5. hilang tak balik2 ke???hmmm...sbr ye

    ReplyDelete
  6. comeynye....
    tak pelah mama. doakan dia selamat dibawah perlindungan Ilahi

    ReplyDelete
  7. aduhhh sudah cantik, ia diambil orang..

    ReplyDelete
  8. sedeynye...law nur mesti dah nangis dah nie..comell kucing tue...syg2...

    ReplyDelete
  9. agaknya comel sangat, ada yg berkenan... mintak2 yg curi tu Allah lembutkan hati pulang balik

    kalau tak nak pulang pun, jagalah sicomel tu dengan baik & sempurna... kan mama

    ReplyDelete
  10. bersabarlah mama....
    jasa mu akan tetap si comel kenang...

    ReplyDelete
  11. @Santri T.P.I.N.I

    betul tu susahnak jumpa skg nitapi ada juga ckp kucing tiga warna ni pendek umurnya...:)

    ReplyDelete
  12. @Aishah Jahirah

    sedih mama sbb dah x dpt jumpa lg die...:)

    ReplyDelete
  13. @Semut Senyum

    betul tu mama pun doakan die selamat...:)

    ReplyDelete
  14. @nur chahaya abadiey

    yer la mesti ssdih sbb dah bela dr kecik lg...:)

    ReplyDelete
  15. @IBU GEBU

    betul tu kalau die dijaga oleh org bagus la tu...:)

    ReplyDelete
  16. @Kancil 8349

    yer mmg comel tapi dah x ada lg sedih mama...:(

    ReplyDelete