Wednesday, January 11, 2012

Wordless Wednesday # 33.... Makanan Instant Dosa

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semuanya...


p/s macam-macam sekarang ini kan...

40 comments:

  1. Ada jugak ye? Apa isinya? Was2 pula jadinya...

    ReplyDelete
  2. Berdosa tak makan ni? Tapi Halal. Hehehe.

    ReplyDelete
  3. errr
    kalo makan berdosa kew?

    ReplyDelete
  4. erkk... hahahaaaa.. memang tak makan lerr.. dahlah ade tanda halal kan mama..

    ReplyDelete
  5. hurm....gunalah nama yg elok2 sikit...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Mama

    haiiiii dosa pun kena beli.....!!!!
    he he

    ReplyDelete
  7. lor...
    ini produk dr mana plak..
    nk makan pun cam takut jer:p

    ReplyDelete
  8. @~~zAnAfAhMi~~

    ntah la isinya mama pun x tahu tapi amik gambar jer...:)

    ReplyDelete
  9. @sid

    hehehehe tapi semuanya takut nak mkn...:)

    ReplyDelete
  10. @Tea

    x tahu la mama apa isinya...boleh mkn ke atau x...:)

    ReplyDelete
  11. @abghani

    ntah la mama pun x tahu tapi amik gambo jer...:)

    ReplyDelete
  12. @atuk

    waalaikussalam atuk...tu la dah tahu dosa kena beli ker...:)

    ReplyDelete
  13. @mas saari

    ntah la nanti mama selidik yer apa makanan nya...:)

    ReplyDelete
  14. nak buat giveaway pasal makanan ni? hehehehehe! :)

    ReplyDelete
  15. salam kunjungan mama, terima kasih kerna sudi mendoakan untuk ibu saya...terima kasih mama.

    ReplyDelete
  16. ok olorh...

    imported dari klang lak tu...huhuhu

    ReplyDelete
  17. @Gadis


    patut x leh jual tu tau dosa hehehehe...:)

    ReplyDelete
  18. da takde nama lain nak letak ke...hee~

    ReplyDelete
  19. erm yeke?

    slalu bende dosa lg best

    ReplyDelete
  20. @Ezad Skytech

    betul tu dah x ada nama lain agaknya...:)

    ReplyDelete