Tuesday, August 09, 2011

Tahniah Buat Penjawat Kerajaan Sebab Dapat Bonus...Seronoknya.....

SALAM 1 MALAYSIA

Hari ni semua kakitangan yang bekerja dengan kerajaan pasti
eppy sebab semalam PM kita dah keluarkan
arahan semua kakitangan kerajaan akan
mendapat bonus pada pertengahan bulan ni...
Persara2 kerajaan pun dapat juga...
 Bouns Rm 500 setiap seorang akan mereka perolehi sebelum 
raya nanti ... 
Alhamdullilah syukur pada yang akan dapat bonus tu yer...
tapi bagi yang bukan kakitangan kerajaan (swasta ) sedih juga sebab
x ada bonus pun ....
Biasalah bagi kita yang bekerja di syarikat swasta 
bonus biasanya diberikan bila akhir tahun jer kn...
Mudah-mudahan akhir tahun ni adalah syarikat bagi bonus
kat kita yer...
kalau x ada minum air Yeo's bonus cukup la
(mood bengang x dapat bonus)
Selamat berbelanja dan bergembira 
ya wahai kakitangan kerajaan...


24 comments:

  1. Alhamdulillah mama, rezeki ramadhan..:)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Mama

    ciputttt ajer dapat...nak bandingkan dgn swasta punya bonos
    Alhamdulillah

    SELAMAT BERPUASA

    Wassalam

    ReplyDelete
  3. @Rozali


    ciput pun x pe janji dpt kira bersyukur la tu dpt betul x?
    rezeki bulan Ramadhan...:)

    ReplyDelete
  4. salam mama..
    sama la kite, bonus ujung thn je.. hukhuk.. kn la jimat2 raya ni..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..hehehehe.. :)

    ReplyDelete
  6. @mizzkechique

    slm...samalah kita mizz...bonus ujung thn...raya seperti biasa je...:)

    ReplyDelete
  7. @✿....rossa alina....✿

    alhamdullilah ...ros alina dpt bonus yer...:)

    ReplyDelete
  8. @abghani

    PM kita mmg baik ada saja kebaikan yg diberikan pada rakyat...:)

    ReplyDelete
  9. Salam.
    Bila agaknya kerajaan nak bagi bonus kepada blogger macam kita ya? Hihihihi.... Tahniah kepada kakitangan kerajaan.

    ReplyDelete
  10. Memang untung kerja di sektor kerajaan. CUEPACS memang jaga kebajikan ahli-ahlinya.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  11. @Baju Kurung Kanak-kanak

    salam...kalau kita dpt dah tentu best punyer....

    yer la tahniah kepada kakitangan kerajaan...:)

    ReplyDelete
  12. @Iffah Afeefah

    Iffah nak juga yer...

    jeless la x dpt kn...:)

    ReplyDelete
  13. @NA

    yer la kakitangan kerajaan ni kebajikan mereka semua terjaga..

    semoga Malaysia maju jaya selalu...:)

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah... dpt wat belanja raya... bg mak/ayah & adik2... hehe

    ReplyDelete
  15. @Green Apple

    syukur atas nikmatNya kn...

    Wah...bagus sebab jadi anak yg baik....:)

    ReplyDelete
  16. ada rezeki dapat la tu mama..ehehe

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah...rezki anak2 di bulan ramadhan.

    ReplyDelete
  18. @H.J

    dapat la nanti H.J mmg dah rezeki kn...:)

    ReplyDelete
  19. @Santri T.P.I.N.I

    hehehe....alhamdullilah syukur atas nikmatNYA....:)

    ReplyDelete