Wednesday, August 10, 2011

Semalam X Sehat Import Chef Baru....

SALAM 1 MALAYSIA


Semalam mama x sehat ,hari ni plak dah kurang cikit la
harap2 cepat la sembuh....
tapi mama rasa x apalah jatuh sakit sesekali kan
penyakit ni penghapus dosa2 kita...
mudah-mudahan...amin..
Okay la n3 ni mama tulis pendek jer...
Semalam mama import chef terkenal
ganti mama masak untuk juadah
berbuka puasa semalam...
Sebenarnya mama suruh anak perempuan mama jer
yang memasak semalam bukannya chef mcm
 chef Wan yang terkenal tu...
Nasiblah ada anak perempuan boleh juga tolong2
mama masak masa sakit ni...
Jom kita tengok apa yang anak mama masak 
semalam kalau nak tahu lebih lanjut
klik je kat sini

1.Ayam masak lada hitam

2.Sop Cendawan

3.Ikan Cencaru Cecah Air Asam

7 comments:

  1. Chef baru dah sampai dah ni..

    hahahah...=)

    ReplyDelete
  2. @Gadis

    chef baru mcm mana hari ini apa menu terbaik awk ....

    cecite cecite....:)

    hehehehe....

    ReplyDelete
  3. Sedap mama masak.
    Mamak tak sihat?? jangan lupa makan ubat and banyak minum air.
    Terima kasih sangat sebab mama selalu berkunjung ke blog firas.
    Doakan Firas ye ma. :)

    ReplyDelete
  4. waaa.
    anak yg baek tolong mak die
    hehe
    get well soon mama =)

    ReplyDelete
  5. @fahmie firas

    ala biasa je firas....anak mama yg masak...

    sama2....semoga fahmie firas selamat n sihat sejahtera....:)

    ReplyDelete
  6. @aimie amalina

    hehehe...terimakasih aimie..:)

    InsyaAllah esok baik la ni...:)

    ReplyDelete
  7. Ya Allah, blog gadisathome tu anak mama rupanya. Saya ni ikut blog dia tak perasan. Ler hehe, tapi sebenarnya baru kut ikut blog gadisathome tu. Wah boleh tahan dia masak. Lauk semua menyelerakan.

    Mama pun tahu saya tak sihat juga ni tapi masuk gak blog mama.

    Haah betul sakit penghapus dosa. Apabila sakit ni lagi ingat Allah waktu terbaring.

    -wina1979-

    ReplyDelete