Wednesday, July 27, 2011

Lihat Gambar Di Bawah Apa Yang Peliknya....

SALAM 1 MALAYSIA

Entry mama pendek jer petang ni
cuba tengok gambar di bawah dan apa
yang peliknya....
Cuba bagi tahu yer...

Nampak x tulisan kat atas tu?


Ni dia mama besarkn tulisan tu sbb kat atas tu kecik



22 comments:

  1. perghh... bia betik..habis tuh buat ape tong tu kat situ.haiisshshh

    ReplyDelete
  2. slm soly...betul tu soly apa yg difikirkn..tong tu wat apa...

    ReplyDelete
  3. Pelik sebab kat mana orang nak buang sampah kalau bukan di tong sampah. Hehe. Patut alih tong sampah ke tempat lain.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  4. hehehe takut tong menjadi mangsa vendalisme..so dia tampal kat atas kasi org nampak kot kak mas ;p

    ReplyDelete
  5. ha'ah betul cakap soly..apa tong tu wat kat situ..atau pun apa notes tu wat kat situ.haha

    ReplyDelete
  6. thanks wina...mmg betul2 pelik kn...tong sampah x leh gunakn utk buang sampah...:)

    ReplyDelete
  7. yer la kot diya tong sampah pun takut kena vendalisme atau org yg malas nak buang sampah kot...:)

    ReplyDelete
  8. Amirah : betul2 baik jgn letak kat situ...:)

    ReplyDelete
  9. salam,
    memang betul-betul tak paham bahasa malaysia tu..
    hihihi.

    ReplyDelete
  10. cleaner malas nak kosongkan tong sampah,haha, maaf, kidding

    ReplyDelete
  11. Fiq: betul la tu clener yg malas nak bersihkn tong sampah tu...:)

    ReplyDelete
  12. tong smapah di kawasan larang buang sampah..bijak mereka2 ni..

    ReplyDelete
  13. haha! then ape motif tong sampah kaler ijo berbintik2 kekotoran kt situ? haha.

    ReplyDelete
  14. sbnrnye dorg xbnrkn buang ape2 pn kt kwsn tu tp tong smpah yg dh xleh pkai yg org buang kt ctu,menyebabkn pnca sume org slh fhm..... :p

    ReplyDelete
  15. Qarr Jalil: yer la tong sampah kat kws larangan buang sampah...hehehe..:)

    ReplyDelete
  16. cx's: entah la mama pun x tahu sbb apa die org letak kat situ...:)

    ReplyDelete
  17. sbnrnye die xbg buang ape2 pn kt kwsn tu tp org buang tong smpah yg dh xleh pkai lak kt ctu,tu pncanye sume org slh fhm.... :p

    ReplyDelete
  18. ieda rossa: mama rasa elok jer time
    tengok tadi tapi x tahu plak kalau betul2 dah rosak...:)

    ReplyDelete
  19. hahaha...

    tu ayat perli kot..^_^

    ReplyDelete
  20. tu bkn tong sampah...tu tabung duit.
    buang sampah tk boleh buang duit boleh..hehehe

    ReplyDelete
  21. abghani: hahaha....wah kalau buang duit mesti byk punya sbb tong tu besar...:)

    ReplyDelete