JIRAN TETANGGA

Tuesday, December 20, 2016

Alahai Cucunda Grandma Dah Besar

ASSALAMUALAIKUM...
Hari ni Darwisy pi sekolah nak ambil baju baru untuk sekolah tadikanya..sekejap jer cucunda grandma ni dah besar..dah nak sekolah dah rupa-rupanya...seronok dak Darwisy ni bila nak pi sekolah...



Cikgu kelas sedang pilihkan saiz baju sekolah Darwisy...saiz pun ambil yang besar XXL sebab saiz kecil tak muat...


cuba baju yang saiz XL pun tak muat jadi terpaksalah ambil yang saiz besar...


Belum masuk dah nak join sekali dengan kawan-kawan yang ada di sekolah tu tadi...amboii Darwisy leka tengok kakak dan abang bermain yer...


Balik rumah kena test sekali lagi depan grandma dan atok...malu-malu pulak tu bila dah pakai uniform sekolah tu...lepas ni kenalah cari kasut dan beg sekolah pula yer...


p/s cucunda grandma dah nak sekolah yer...

2 comments:

GRANDMA ON PAPER

GRANDMA ON PAPER