20 December 2016

# filem drama

PERKAMPUNGAN FILEM ''HOBBIT'' DAN ''LORD OF THE RING''

ASSALAMUALAIKUM....

Pada kawan-kawan yang pernah menonton cerita "HOBBIT" pasti kenal dengan rumah-rumah yang ada di bawah ini...inilah tempat pengambaran filem cerita Hobbit ini...kawasan ini diberi nama dengan nama "THE SHIRE"..rumah kecil di perkampungan orang-orang kerdil hobbit ini...kalau menonton cerita ini memang menarik sangat...teringat pulak watak-watak dalam cerita HOBBIT ini seperti  FRODO,SAM dan GANDALF...

Inilah kawasan pengambaran filem "HOBBIT" dan "LORD OF THE RING"..kawasan ini sebenarnya terletak di MATAMATA NEW ZEALAND...bestnya kalau dapat jenjalan ke sini..mesti menarik dengan pemandangan yang indahnya di sini...In sha Allah kalau ada ongkosnya ke mana-mana pun kita boleh pergikan...






6 comments:

  1. Kalau tempat kita ada taman macam ini pun menarik kan
    Entah bilalah kakak dpt ke sana tu Mas.
    Tengok gambar ajelah...:)

    ReplyDelete
  2. hari tu boss holiday ke sini.. alahai best tengok gambo dorang..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum,yaya dah follow sini.first time ke sini..:)
    www.yayacendana.com

    ReplyDelete
  4. teringin nak masuk rumah hobbit nie. comel sangat. baru tau lokasi dia kat new zealand. hehehe :D

    ReplyDelete