Thursday, May 20, 2021

PHOTOSHOOT RAYA MURAH DAN MENARIK DI THE EMPIRE STUDIO

 ASSALAMUALAIKUM...

Photoshoot Raya Murah Dan Menarik Di Empire Studio I Menarikkan kalau dapat berphotoshoot di studio memandangkan pada tahun lepas kita semua tak dapat beraya seperti selalu kerana dunia diserang virus Covid19.Malaysia adalah salah satu negara yang terlibat sama dalam memerangi covid19 ini.Sudah setahun rupanya Covid19 menganggu kehidupan semua manusia.

Alhamdullilah pada tahun ni walaupun masih dalam keadaan yang sama tapi masih mengawal dan mengikut peraturan yang perlu.SOP kena jaga,Kawalan Pergerakan masih diikuti untuk mengelakkan jangkitan Covid19 semakin merebak.


Kalau ambil gambar kat studio ni memang confirm gambar akan jadi cantik sangat...tak payah nak edit semula kerana gambarnya memang cantik...tapi faham-faham jer la kalau bergambar kat studio ni,tak reti nak posing macam mana jadi tak payah risau sebab photographer profesional pasti akan dapat membantu apa yang perlu dilakukan..pada yang kaku dan kekok depan kamera pasti akan terus hilang rasa kaku dan kekok tu...bolehlah bergambar dengan jayanya...


Pada tahun ni semua ahli keluarga mama dapat turut serta masa photoshoot.Kami sekeluarga gembira dapat berkumpul pada tahun ni walaupun negara masih dalam proses memerangi virus Covid19 ni.


Seronok kami sekeluarga berphotoshoot tempohari, nasib baik masa tu belum berPKP lagi...photographer pun pandai melayan kanak-kanak dan dapat mengambil gambar yang cantik dan menarik sekali... 


Studio yang mama pergi dan buat photoshoot ini adalah studio yang pernah mama dan geng2 JDTBlogger berphotoshoot pada tahun 2019 dulu..DuluThe Empire Studio ini letaknya di Bandar Baru Uda Jay Bee tapi sekarang lokasinya telah berpindah ke Damasara Aliff di sekitar Johor Baharu juga....pada orang Johor yang berdekatan pasti dah tahu nama kedai ni dan pakej dan harga yang disediakan di sini memang cukup berbaloi sekali.Korang yang ingin berphotoshoot di hariraya bolehlah bergambar bersama sekeluarga di sini... 


Kali ni The Empire Studio menyediakan 4 studio untuk kita berphotoshoot bersama keluarga.
Pilih saja studio yang mana kita suka untuk berphotoshoot dan bolehlah kita membuat tempahan awal studio yang mana yang kita sukai.


Pada korang yang ingin berphotoshoot gambar raya atau lain-lain acara boleh juga membuat tempahan awal.Apa lagi korang cepat-cepat booking bila pilih hari korang nak shoot...Cepat-cepat yer hanya setahun sekali jer kita dapat berkumpul beramai-ramai jadi eloklah kita abadikan gambar family untuk kenangan di masa hadapan nanti..


BERITA BAIK BUAT WARGA JOHOR

 Apa lagi jom korang kita abadikan gambar di @theempirestudio
Tersedia dengan pakej yang menarik
Kalau berminat sila whatsapp no di bawah ini untuk keterangan lanjut dan valid sepanjang  bulan Ramadan dan Aidilfitri sahaja.Booking cepat-cepat yer sebab slot terhad 
013-7008889 / 019-7209350

Pakej 1 - RM150
-Chose Any Studio
-15minutes
-Edited picture
-Shoot & Email

Pakej 2 - RM200
-Chose Any Studio
-15minutes
-Edited picture
-Shoot & Email

Pakej 3 -RM250
-Chose Any Studio
-15minutes
-Edited picture
-Shoot & Email
-Canvas 20x30

Jom kita pergi Empire Studio

Lokasi : No 53-02, Jalan Aliff 4, Damansara Aliff, 81200, Johor Bahru, Johor, Malaysia

Fb : The Empire Studio

Ig : theempirestudion

Whatsapp : www.wasap.my/+60137008880


2 comments: