JIRAN TETANGGA

Friday, January 16, 2015

Hubby Memasak Hari Ini

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Memandangkan keadaan kesihatan mama kurang memuaskan jadi hari ini cik hubby yang tolong memasak..menu istimewa dari hubby ku tersayang "Nasi Ayam Abang Sayang" wawaaa sayang no laki die kan...hehee gurau yer kawan-kawan nak buat lawak pulak mama ni ! dalam keadaan kesihatan kurang memusakan ini pun masih nak bergurau yer...nak sedapkan hati tu yang kena buat sesuatu...lebih baik berguraukan daripada bermasam muka jer..

p/s resepinya akan datang yer..hari ni kurang sihat la...

12 comments:

  1. bertuah akak suami pandai masak, syukur...

    ReplyDelete
  2. semoga cepat2 sembuh mama , Amin..nampak sedap ayam goreng tu :)

    ReplyDelete
  3. bertuah tau akak ada hubby pandai masak...

    ReplyDelete
  4. pandai suami akak masak..nampak sedap tuu

    ReplyDelete
  5. Huyyy.. Menjadi ikutan ni... Hahaha..
    Akak... Jom la join GA Papaglamz..
    RED CARPET GIVEAWAY BERSAMA PAPAGLAMZ

    ReplyDelete
  6. pada saya yg tak berapa reti masak ni.. kesedapan nasi ayam terletak pada semua bahgian dia, nasi nya ayamnya termasuk sayur2nya walaupun tak di masak... kombinasi tu nanti yg akan menyihatkan

    ReplyDelete
  7. Rajin...nasi ayam pulak tue...hihihi

    ReplyDelete
  8. mmg best bila hubby pandai masak ni, cn pun bersyukur even hubby tak berapa hensem, tp comel jer, masakan dia mmg superb!~ hehe

    ReplyDelete
  9. Wah bestnye hubby masak...untungnya

    ReplyDelete

DUIT TABUNG