20 November 2014

Astro Naik Lagi

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Naik lagi !! asyik la naik jer bil bulanan Astro ni...tu la dia nak dipotongkan saluran Astro ni rasa sayang pulak sebab banyak channel yang best boleh ditonton...kalau dah sayang jangan merungut kalau bil asyik naik selalu...bukan apanya ! kalau di channel astro ni mama suka menonton drama Korea bersiri yang disiarkan di channel One tu..jadi pasrah jer la kalau bil naik yer...

Baru dapat surat ini semalam pelarasan harga dari pihak Astro yang akan bermula pada 1 Disember 2014 nanti..terdapat penambahan 8 channel HD yang baru bermula pada 16 November nanti...bermula pada 16 November hingga 28 Februari 2015 Astro akan memberikan preview channel HD baru ini secara percuma...ini bukan iklan nak promosi untuk Astro yer tapi saja nak bagitahu kawan-kawan kat sini jer...


p/s kalau nak terpaksalah redha bayo bil yer...

3 comments:

  1. haah kak betul, tapi tu la kalau da suka kena tahan je nak bayar bill ek :)

    ReplyDelete
  2. Tu lah mama, kat sini kalau tak langgan astro memang tak tengok tv lah jawabnya, channel terhad sangat.. :(

    ReplyDelete
  3. astro ni memang cekik darah..sekarang dah potong dah astro...pakai njoy je ..tapi channelnya sikit jela :) jadi la kan..bukan jenis hantu tv pon..janji gambar clear je

    ReplyDelete