31 July 2014

# Nuffnang

Rezeki Di Bulan Ramadhan

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Wah !! buka jer nuffnang banyak juga CPUV yang akan masuk ke blog mama ni...semuanya dalam proses...alhamdullilah ada juga rezeki pada bulan puasa yang lepas...walaupun tak seberapa tapi tetap bersyukur ada juga kawan-kawan yang sudi klik iklan di blog mama ini...terima kasih juga pada pihak nuffnang kerana dengan iklan ini dapat juga menaikkan jumlah tabung seharian mama berblog ni...

p/s thanks NUFFNANG...

7 comments:

  1. Banyak jugak dapat tu mama. Nilai yang oldtown tu pun boleh tahan jugak. Hehe. tahniah.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.tahniah mama
    selamat hari raya maaf zahir batin mama :)

    ReplyDelete
  3. bestnya. nak juga cpuv berderet2 camni

    ReplyDelete
  4. Mas Zull >saya tengok blog ni cukup bagus..ramai peminatnya..knp tak register iklan dgn Google Adsense..kini GA dgn bhs malaysia dah diiktiraf google dahh..

    Iklan nufnang tu menipu jer..blog kita penuh dgn iklannya tapi CPUV nya ciput jer buat semak blog jer...Dan lagi Nufnang tu dikelola oleh Cina Singapura..Klu tak tipu tak sah;)D

    Nak bukti Nufnang menipu blogger..Nufnang tak berani nak masuk pasaran Indonesia..mereka tahu blogger Indon.betul2 cari duit sambil blogging..Padahal Indonesia adalah pasaran iklan terbesar dunia dgn penduduk 500juta..

    So.nufnang hanya berani niaga di Singapura,Filipina,Malaysia..hahahaa;)
    Saya galakkan blog ni..buat iklan google adsense..komisen tinggi ..sebualn dua kali pay-out..
    InsyaAllah..

    ReplyDelete
  5. Senang2 singgah le kat blog aku..tapi masih beta,,yea..

    -Fortunamedia@blogspot.com.
    -helmysyamza@wordpress.com/Fortuna Media.com

    ReplyDelete
  6. Teruskan kak..alhamdulillah :-)

    ReplyDelete
  7. terbaik kak..sikit-sikit lama-lama jadi gunung berapi fujiyama

    ReplyDelete