10 February 2014

# Legoland

Clearance Sale Di Legoland

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Semalam mama ke legoland tapi tak la masuk ke dalam legoland hanya di pintu luarnya saja...ada booth disediakan untuk jualan sale barang-barang lego kali ni...bukan apa nak tengok barang-barang apa yang dijual murah di situ...kalau ada yang berkenan akan terus sambar jer la..   

 
   memang banyak barang yang ada dijual disini dan salenya sehingga 70%...sempat jugalah rembat beberapa helai t'shirt untuk kami sekeluarga.
          
 ramai juga pengunjung yang datang ke sini semalam....

       inilah antara lego-lego yang dijual disini...banyak lagi yang ada tapi duk sibuk memilih lupa nak snap gambar-gambar yang lain lagi...

                                t'shirt berharga rm10 saja...tu yang amik lebih sikit...                                                                          
             
            lego-lego brick memang banyak dijual disini...


inilah hasil barang-barang yang sempat dirembat semalam t'shirt,fridge magnet,mug n tali tag nama...pada kawan-kawan yang berdekatan Johor boleh la datang untuk membeli barangan sale ini....tak payah masuk ke dalam tapak legoland pun hanya disediakan boothnya diperkarangan pintu masuk legoland saja..jom kawan-kawan semua kita ke booth sale di legoland ini...




4 comments:

  1. salam mama..eh dah berwajah baru...bestnya klu dapat gi..hehehe

    ReplyDelete
  2. bestnya, t-shirt dia murah la plak kan :)

    ReplyDelete
  3. Ala... Untunglah.Masa saya pergi takde sale.Mahal bukan main.

    ReplyDelete
  4. Wah.. bestnya Mama.. borong sakan ye..

    ReplyDelete