13 December 2013

# cerita grandmama

Bila Si Kecik Tidur

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum....


bila kedua-duanya dah tidur senang sikit nak buat semua kerja rumah...senyap sikit rumah dari keriuhan suara budak 2 orang ni...okaylah mama nak berundur masuk ke dapur dulu yer...mama nak menyediakan menu makan tengahari untuk keluarga pada hari Jumaat yang indah ini...okay bye semua kawan-kawan kita jumpa lagi nanti...

p/s laju jer buat kerja kat dapur ni sebelum sekecik 2 orang tu bangun....

9 comments:

  1. alahai...comelnya budak berdua ni.. :)

    ReplyDelete
  2. kalau diorg tak tidur nanti kita bz kat dapur dia bz kat luar...hheee

    ReplyDelete
  3. wah sorang satu buaian.. lena je tido tu :) mama masak ape tu?..

    ReplyDelete
  4. Haha bila tidur baru dapat buat kerja dengan aman kan...biasalah tu budak-budak.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  5. wah sedap dan lenanya mereka tidur...

    ReplyDelete