25 December 2013

# cerita grandmama

BBQ Di Dalam Rumah Jer

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Bila balik dari Plaza Angsana tengahari tadi kami sekeluarga berbbq di rumah memandangkan hari ini semuanya ada di rumah bercuti...buat la sikit untuk kami sekeluarga anak menantu makan.. bakar pun hanya di dalam rumah saja gunakan dapur pemanggang elektrik lebih cepat dan ringkas...


Ini dia proses memangang sedang dilakukan oleh hubby dan menantu mama..semua bahan-bahan yang diperlukan telah tersedia dan yang perlu diperapkan telah diperapkan dari semalam...udang,daging,sotong,kupang,kepak ayam,nasi goreng dan salad sayur...alhamdullilah kekenyangan kami sekeluarga berbbq tadi...

11 comments:

  1. jom follow kita pulak. sharing is caring.

    ReplyDelete
  2. wahhh bestnya... dah lama keluarga ina, tak buat bbq ni... hihi. rindu pulak :)

    ReplyDelete
  3. First time nina tgk bbq atas meja cenggitu. Sempoi habis. Heeheh

    ReplyDelete
  4. wah! ada tmpt masak BBQ memang senang! dalam rumah pun boleh kan..

    ReplyDelete
  5. Bergilir kita berbbq ye... kita yg mencucuk tu yg jenuh. Membakar senang je:)
    Awisy ikut makan juga ke?

    ReplyDelete
  6. amboi... senang betul panggang dlm rumah. hehe.

    ReplyDelete
  7. siyesssss best family mama nih... Parents ary masih lagi di takuk lama.. Depa xske benda-benda macam ni walaupun anak dia ske.. GagagagaXD

    ReplyDelete