27 December 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Bab Panjat Memanjat Ni Dah Selalu

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

bercakap depan cermin sendirian...

tengoklah si Awisy ni mana ada meja,kerusi dan lain-lain tempat yang boleh dipanjatnya pasti inilah kerjanya...dah tak larat rasanya grandama ni asyik la dok melarang Awisy memanjat lagi dilarang lagilah suka dan seronok Awisy melakukannya...penat rasanya melayan kerenah Awisy yang dah semakin bijak pandai ini...

p/s hari Jumaat terakhir tahun 2013...

3 comments:

  1. Jom join Segmen Bloglist 2014 NasuhaNass. Syarat amat mudah.
    Segmen Bloglist 2014 NasuhaNass

    ReplyDelete
  2. Masa kecil2 dulu pun, ummi ina kata ina suka ckp sorang2 kat cermin hehehe

    ReplyDelete
  3. Mungkin Awisy nak tengok mukanya yang comel tu kot :)

    ReplyDelete