Legoland Entry Bergambar Part 3

September 10, 2012

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...












  anak mama mak buyung masih larat lagi berjalan-jalan di Legoland...esoknya sakit nak bersalin terus hantar ke hospital...ini dia penangan Legoland la tu...

gembira bersama sambil berjalan-jalan di Legoland...  



p/s masa tidak mengizinkan BW pada kekawan yang datang ! tingalkan jejak yer nanti mama lawat balik bila ada kelapangan masa....

You Might Also Like

20 000 jiran datang mendoakan mama

  1. Malaysia pun ada banyak tempat menarik utk dilawati. Tak payah buang duit ke luar negara.

    ReplyDelete
  2. wah...seronoknye mama....
    sempat lagi anak mama gi jenjalan yer...tu yg jadi mudah nak bersalin...

    ReplyDelete
  3. jelesnya dah g sana! hee :D mesti best kan!

    ReplyDelete
  4. wahhh !
    syok giler tempat nih .
    teruja walaupun dapat tengok gambar .
    one day , i pun nak lawat legoland :)

    ReplyDelete
  5. sekali pandang dah mcm kat oversea pulak mama.....

    ReplyDelete
  6. TERASA SANGAT INGIN KE SANA...

    ReplyDelete
  7. mama nmpk mude dsbalik ank2

    siyes

    ReplyDelete
  8. wah.. bestnya..mama nampak muda la.. nampak sebaya dgn anak2...hehe...

    ReplyDelete
  9. wow cucu baru.. !! tahniah untuk grand Ma N Mama :)

    ReplyDelete
  10. wahh seronoknya mama! sy pon berhajat nak ke sana nih hehe..

    ReplyDelete
  11. wah mmg best lah mama

    ReplyDelete
  12. Wah..macam best je. tiket pun mahal gak kan? entahlah bila saya dapat pergi. huhu.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  13. waaa...mama dengan anak2 mama nampak cam adik beradik la :)

    ReplyDelete
  14. larat lagi mak buyung waktu nie ya...

    ReplyDelete
  15. http://www.lidiasuraya.blogspot.com/2012/09/legooooooland.html

    salam kenal...
    wah padal macam nampak jer on ari merdeka aritu

    http://www.lidiasuraya.blogspot.com/2012/09/merdeka-di-legoland-malaysia.html


    ReplyDelete
  16. hehe. jongkang jongket pun kiut. mcm timba air perigi aje. ;)

    ReplyDelete
  17. Kak.. bestnya. Rakan Nur pun ada yg ke sana biar mudah bersalin...:) (terlepas entri ni...)

    ReplyDelete
  18. Salam... Boleh menginap di Sufie Homestay Johor di Mutiara Rini. Hanya 20 min shj ke Legoland. Layari blog kami http://sufiebiz.blogspot.com

    ReplyDelete