10 September 2012

# jejalan

Legoland Entry Bergambar Part 3

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...












  anak mama mak buyung masih larat lagi berjalan-jalan di Legoland...esoknya sakit nak bersalin terus hantar ke hospital...ini dia penangan Legoland la tu...

gembira bersama sambil berjalan-jalan di Legoland...  



p/s masa tidak mengizinkan BW pada kekawan yang datang ! tingalkan jejak yer nanti mama lawat balik bila ada kelapangan masa....

20 comments:

  1. Malaysia pun ada banyak tempat menarik utk dilawati. Tak payah buang duit ke luar negara.

    ReplyDelete
  2. wah...seronoknye mama....
    sempat lagi anak mama gi jenjalan yer...tu yg jadi mudah nak bersalin...

    ReplyDelete
  3. jelesnya dah g sana! hee :D mesti best kan!

    ReplyDelete
  4. wahhh !
    syok giler tempat nih .
    teruja walaupun dapat tengok gambar .
    one day , i pun nak lawat legoland :)

    ReplyDelete
  5. sekali pandang dah mcm kat oversea pulak mama.....

    ReplyDelete
  6. TERASA SANGAT INGIN KE SANA...

    ReplyDelete
  7. mama nmpk mude dsbalik ank2

    siyes

    ReplyDelete
  8. wah.. bestnya..mama nampak muda la.. nampak sebaya dgn anak2...hehe...

    ReplyDelete
  9. wow cucu baru.. !! tahniah untuk grand Ma N Mama :)

    ReplyDelete
  10. wahh seronoknya mama! sy pon berhajat nak ke sana nih hehe..

    ReplyDelete
  11. Wah..macam best je. tiket pun mahal gak kan? entahlah bila saya dapat pergi. huhu.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  12. waaa...mama dengan anak2 mama nampak cam adik beradik la :)

    ReplyDelete
  13. larat lagi mak buyung waktu nie ya...

    ReplyDelete
  14. http://www.lidiasuraya.blogspot.com/2012/09/legooooooland.html

    salam kenal...
    wah padal macam nampak jer on ari merdeka aritu

    http://www.lidiasuraya.blogspot.com/2012/09/merdeka-di-legoland-malaysia.html


    ReplyDelete
  15. hehe. jongkang jongket pun kiut. mcm timba air perigi aje. ;)

    ReplyDelete
  16. Kak.. bestnya. Rakan Nur pun ada yg ke sana biar mudah bersalin...:) (terlepas entri ni...)

    ReplyDelete
  17. Salam... Boleh menginap di Sufie Homestay Johor di Mutiara Rini. Hanya 20 min shj ke Legoland. Layari blog kami http://sufiebiz.blogspot.com

    ReplyDelete