ASSALAMUAIKUM...
PROGRAM CERAHI KEHIDUPAN BERSAMA TOP BERJAYA MENGUMPUL DANA DAN PROGRAM INI PERLU DITERUSKAN LAGI | Program Cerahi Kehidupan Bersama TOP teah berjaya mengumpulkan dana sumbangan dengan kerjasama Pasaraya TESCO. Dana sumbangan berupa pakaian seragam dan keperluan persekolahan telah dapat diserahkan kepada kanak-kanak orang Asli di Pahang dan Perak.

Dengan setiap pembelian produk Top daripada semua Pasaraya TESCO dan Online bermula dari 15Nov-15Dis2019 yang lepas kita telah mendermakan sebanyak 30sen kepada program ini.Sumbangan kembali ke Sekolah Top tempohari telah mencatatkan rekod tiga kali ganda dari sasaran dana yang diharapkan.Terima kasih kepada pengguna produk yang telah mengguna jenama TOP juga telah menderma dengan membeli produk top di pasaraya Tesco.Teruskanlah membantu kanak-kanak orang Asli ni di masa akan datang.
Kempen ini ternyata selari dengan Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (MEB) 2013-2025 yang memberi penekanan untuk menambah baik pencapaian murid-murid Orang Asli.

Semoga dengan dana sumbangan ini bakal memberikan keselesaan kepada kanak-kanak Orang Asli untuk lebih bergaya kesekolah dan diharap Program Kehidupan Bersama TOP ini akan dapat diteruskan lagi di masa hadapan.Objektif utama program ini bagi menggalakkan kehadiran kanak-kanak ke sekolah lebih kemas dan kelengkapan yang disediakan ini boleh meningkatkan imej dan keyakinan kanak-kanak Orang Asli.

Untuk maklumat lebih lanjut
WEB : http://www.southernlion.com.my
FB : https://www.facebook.com/TOPdetergentMY/
Talian Khidmat Pelanggan
1800-88-0133