ASSALAMUALAIKUM...

#SINARMATAHATI
(Ost Suri Katriana)

Andai kau merenung sinar mataku
Pasti kau kan  tahu wajah hatiku
Biar hilang dimata 
Namun cinta tetap ada
Kerna kita pernah rasainya

Maafkan lah aku kerna melukaimu
Tanpa kata biacara fahamilah aku
Kerna mendustaimu
Demi memeluk cinta bersama
Ke syurga...

Andai kau merenung sinar mataku
Pasti kau kan tahu wajah hatiku
Dengari lah kekasih
Suara jiwa ku yang merinduimu
Hanya lah dikau yang kusayangi

Maafkan lah aku kerna melukaimu
Tanpa kata biacara fahamilah aku
Kerna mendustaimu
Demi memeluk cinta bersama
Ke syurga...

Lihat ke mataku
Pandangi wajahku
Setulusnya usahlah lagi berpaling
Inilah sumpahku cari jawapanku
Meski pun terseksa

Maafkan lah aku kerna melukaimu
Tanpa kata biacara fahamilah aku
Kerna mendustaimu
Demi memeluk cinta bersama
Ke syurga...

Andai kau merenung sinar mataku