Tuesday, September 24, 2019

ILHAM DEKO UNTUK BILIK PENGANTIN

ASSALAMUALAIKUM...
ILHAM DEKO UNTUK BILIK PENGANTIN | Seronokkan kalau ada bilik pengantin yang cantik dan menarik begini..sang pengantin lagilah seronok bila masuk bilik senyum sampai ke telingalah jawabnya...hahhaa biasalah kalau orang dulu-dulu, kita memang selalu jumpa bilik pengantin yang dihias cantik-cantik buat pasangan pengantin baru..pasti deko pelamin atau bilik pengantin yang akan jadi tatapan kawan-kawan atau saudara mara untuk melihatnya dahulu selain datang untuk melihat pasangan pengantin baru...sekarang ni macam dah berkurangan pula bila bab-bab hiasan bilik pengantin ni...

Dulu-dulu majlis sememangnya diadakan di rumah jadi bilik pengantin adalah salah satu tempat yang perlu dihias secantik-cantiknya selain pelamin...sekarang ni banyak majlis kenduri kawin yang diadakan di dewan atau hotel jadi bilik pengantin di rumah di hias cantik secara biasa-biasa jer..kalau majlis diadakan di hotel pula memang terdapat pakej yang disediakan sekali dengan bilik jadi memang dapatlah bilik yang cantik untuk pasangan pengantin berbulan madu..

Okay la,kali ni mama nak sharekan deko bilik pengantin yang cantik dan menarik untuk tatapan korang,mana tahu ada diantara korang yang ingin mengadakan majlis kenduri kawin dirumah dan ingin menghias bilik pengantin secantik mungkin jadi bolehlah pilih ilham deko yang korang sukai di bawah ini...

Macam mana korang cantik tak hiasan deko untuk bilik pengantin ni...memang cantik dan menarikkan ilham dekonya...mana tahu ada diantara korang nak mendeko bilik korang begini..pada yang dah berkawin pasti hari-hari korang adalah hari bulan madukan sebab bila masuk bilik jer tengok suasana bilik begini pasti ianya akan mengimbau masa majlis korang berkawin dulu...tak salah kalau kita inginkan suasana bilik kita seperti bilik pengantin sebab itu adalah sesuatu perkara yang boleh mengeratkan lagi kehidupan kita sebagai pasangan suami dan isteri...jomlah kita mendeko dan menjadikan bilik tidur kita seperti bilik pengantin baru yer...

p/s hari-hari malam pertama kan...hahahhaa..

3 comments: