Monday, July 22, 2019

DEKORASI TOILET KECIK TAPI CANTIK

ASSALAMUALAIKUM..
DEKORASI TOILET KECIK TAPI CANTIK | Deko toilet atau tandas ni amat penting juga sebenarnya, janganlah kita abaikan tentang deko dalaman tandas di rumah kita tau...tandas adalah arah tuju pertama jika ada tetamu yang hadir ke rumah kita untuk menggunakannya oleh itu dekolah toilet di rumah kita seadanya juga yer, sebab keselesaan tetamu semasa menggunakan toilet itu amat-amat penting..

Dekorasi toilet ni selalunya memang sesuai sangat pada korang yang suka mandi atau yang suka berendam dalam tab lama-lama..pada yang tak suka berendam lama-lama di dalam tandas pun memang elok juga membuat dekorasi yang menarik juga..Jadi pada korang yang ingin mengubahsuai toilet atau bilik air di rumah di bawah ini, mama ada sediakan beberapa gambar dekorasi bilik air yang kecil tapi cantik dan menarik..jom kita lihat yer mana tahu korang boleh dapat idea dari gambar yang ada di bawah ini...
















Macam mana korang puas hati tak? Ada yang dah dapat idea nak dekorasi bilik air di rumah?Mendeko ni,pokok pangkal semuanya ikut idea atau kreativiti korang sendiri kalau korang kreatif beli barang dari kedai 2 inggit pun,ianya boleh jadi macam bilik air kat hotel jer...semoga dari apa yang mama sharekan di sini sedikit sebanyak dapatlah juga memberikan panduan buat korang untuk mendeko ruang dalaman bilik air di rumah...selamat mendeko korang !!

p/s deko ikut citarasa sendiri.. 

5 comments: