Friday, March 22, 2019

MASAKKAN SPAGHETTI SIMPLE BUAT CUCUNDAKU

ASSALAMUALAIKUM...
MASAKKAN SPAGHETTI SIMPLE BUAT CUCUNDA | Setiap hari Jumaat Darwisy cucunda mama ni pasti akan ke rumah sebab cuti sekolah...selalu setiap hari bersekolah Darwisy akan ke sekolah dari rumah transit jer...kalau datang ke sini pasti ada saja menu yang direquestnya...hari ni nak makan spaghetti pulak,walaupun tak ada bahannya mama masakkan juga sedikit untuk Darwisy makan...
Masakkan la juga walaupun simple,sebab grandma tak sampai hati kalau tak dapat tunaikan apa yang cucunda nak makan...

Sukalah tu dapat makan spaghetti simple dari grandma ni...memang seronok sebab spaghetti ni adalah makanan feveret Darwisy...
Rasa puas hati grandma dapat sediakan apa yang cucunda grandma nak makan...selamat menjamu selera Darwisy...

p/s cucu kesayangan grandma...

4 comments:

  1. masakkan kita pulak...ala..bestnya spaghetti...

    ReplyDelete
  2. Waaaa nampak sedap walaupun simple ajee kann..

    ReplyDelete
  3. senang hati tengok anak cucu makan kan ? rasa bahagia je. CT xdak anak lagi hehe tapi kadang2 anak buah mrengek nak macam2 suruh masak kita masakkan tngk depa makan.. adoiyai perasaan tu.. =)

    ReplyDelete
  4. darwisy mesti sayang ketat2 grandma ye

    ReplyDelete