06 September 2018

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

DARWISY BELAJAR GUNA CHOPSTICK

ASSALAMUALAIKUM..
Darwisy Belajar Guna Chopstick | Budak-budak sekarang ni apa juga yang dilihat pasti nak juga dia mencuba melakukannya sendiri..macam cucu mama ni nampak grandma dia gunakan chopstick masa makan mee Darwisy pun nak juga mencuba...walaupun masih kekok lagi, mama biarkan jer Darwisy lakukannya sendiri...asalkan ada keinginan Darwisy nak mencuba dan nak tahu bagaimana nak menggunakan chopstick itu sudah cukup berguna buat diri Darwisy sendiri...nanti lama pandailah dia menggunakan chopstick tu...

Nampak sangat Darwisy terasa kekok bila nak menggunakan chopstick ni....Biarkanlah Darwisy belajar sendiri nanti akhirnya pandai juga la dia..
Bagus Darwisy teruskan usaha sehingga pandai menggunakan chopstick tu dengan jayanya nanti yee...nampak sangat masih dalam proses belajar memegang chopstick tu, chopstick tu pun tetap rapat jer keduanya...Darwisy oh Darwisy...seronok tengok gelagat cucu grandma guna chopstick...

p/s grandma tetap bantu dan sokong cucu sorang ni...

7 comments:

  1. baguslah dia..kecik² ajar ni bagus ajarkan mama...

    ReplyDelete
  2. Alolo pandainya, kami yang tua ni pun tak pandai guna lagi mama hehe :)

    ReplyDelete
  3. Nnti dah pandai belajar mak bonda mkn mee ya Darwisy, heheh

    ReplyDelete
  4. good boy..acik juju pun tak reti-reti guna chopstick ni

    ReplyDelete
  5. Wahhhh pandainya diaaa. Boleh laa makn sushi dgn chopstick lepas ni.

    ReplyDelete