03 May 2018

# kisah anak

SEMPAT MAKAN CONGO BAR SEBELUM BERSALIN

ASSALAMUALAIKUM...
Sempat Lagi Makan Congo Bars | Sebelum bersalin hari ahad lepas sempat juga mama orderkan congo bar ini untuk anak-anak mama..dekat jer nak order congo bar ni cari jer blogger sunah sakura...pasti jumpalah congo bar dan brownies yang biasa Sunah promosikan untuk jualan...jangan risau harga jualannya memang berpatutan dan rasanya pula memang sedap sesangat...memang berbaloi-baloi tau...
Kebetulan tarikh lahir anak pertama dan anak ketiga mama dekat-dekat jer jadi kalau nak sambut besday tu memang senang terus buat sekali keknya...
Alhamdullilah sempat merasa Congo Bar buatan air tangan sunah...sedap sangat rasanya...taip entri ni pun masih teringat-ingat kesedapan rasanya...
Tu dia tengok gambar jer dah boleh buat kita telan air liur tau...

Pada kawan-kawan yang disekitar Skudai ni kalau teringin nak order bolehlah call atau whatsapp Sunah Sakura ni...memang puas hati dan sedap sangat rasanya...
Tel /Whatsapp : 013-719 5968


6 comments:

  1. Mamaaaaaaaaaa... kecurrrrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha cian nyer kecurrrr yer...

      Delete
  2. Assalamualaikum Mama...
    Sedapnya congo bar tu, memang sedap air tangan Sunah..
    Alhamdulilah selamat sudah ye Maa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam lin...memang sedap kan....haah dah selamat lin...

      Delete
  3. alhamdulillah...terima kasih mama

    ReplyDelete