08 June 2017

# Haris

HARIS PUN DAPAT MAIN BRICK LEGO

ASSALAMUALAIKUM...
Haris pun datang juga pagi tadi...nasib baik tempat kerja daddy Haris sehala ke legoland jadi daddy Haris hantar haris ke hotel jer tadi..sampai ke sini memang tak duduk diam la ! asyik bermain jer kat bawah ni...seronok Haris dapat bermain dengan brick lego tu.. nak ajak naik bilik pun tak mahu...

2 comments:

  1. wah..seronoknya dia bermain..sekali sekala dapat main lego kan ,syoklah dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...bila ke sini memang jadi seronok la...

      Delete