19 June 2017

# Haris # Nur Damia Zulaikha

GELAGAT CUCUNDA DI PAGI HARI...

ASSALAMUALAIKUM...
Dah nama pun budak-budak bila bab menyepahkan barangan mainan bagi jer kat die orang...cepat jer sepahnya...saja jer grandma biarkan bersepah waktu pagi...inilah masa untuk bermain untuk budak kecik ni..bila dah cukup masa untuk mandi atau tidur barulah grandma bersihkan semuanya...tapi kalau dah bermain memang tak ingat semuanya..masing-masing leka dengan dunia khayalan mereka berdua...

Tengok jer la budak-budak berdua ni...nasib baik si abang Darwisy perfi sekolah kalau tidak memang abang Darwisy jadi ketuanya...

Inilah masa bermain untuk mereka....


Golek-golek,bergurau,ketawa menangis dan kekadang berebut mainan sesama sendiri....

p/s seronok dlm dunia.kanak-kanak tak.perlu fikir semuanya...

2 comments:

  1. betul tu.. zaman kanak-kanak la seronok.. tak payah fikir apa..

    http://www.syahirahvaliant.com/2017/06/pencarian-sponsor-giveaway-nurul-friends.html

    ReplyDelete