04 April 2017

# review kedai emas sri temasek

KEDAI EMAS SERI TEMASEK BANDAR BARU UDA

ASSALAMUALAIKUM...
Singgah ke sini sekejap sebab anak mama nak tukar rantai dak Damia yang dah putus..murah juga harga emas di Kedai Emas Sri Temasek ini..biasa kalau kat kedai yang lain harga emas sekarang dah jejak RM200++ segram...kat sini masih bawah harga mampu milik untuk dibeli hanya RM182.80 segram..trade in pun boleh dan mereka ambil dengan harga yang tinggi juga....



Walaupun kedainya macam biasa saja tapi seronok juga kalau dapat membeli emas di sini dengan harga yang masih mampu dimiliki..


Banyak juga pilihan barang kemas di sini..boleh pilih saja barang apa yang disukai, boleh tawar menawar dan staffnya akan melayan kita dengan baik sekali...masa kami sampai staff hanya 2 orang jadi tak ada masalahlah sebab dapat layanan segera...kalau ramai pengunjung mungkin terpaksa menunggu turn kita...


Dah tak tahu tak pilih yang mana satu...banyak juga pilihan barang kemasnya..tak banyak pun tak apa ! janji harga segramnya masih lagi murah..


Cucu dan atok duduk kat tepi sambil mama dan papa dak Darwisy buat pilihan..


masih dok memilih mana yang berkenan di hati ke..? akhirnya dapat juga mana yang berkenan di hati..lepas ni kalau mama nak mencari barang kemas bolehlah ke sini lagi..

pada korang yang hendak membeli barang kemas bolehlah singgah ke
KEDAI EMAS SRI TEMASEK
di Bandar Baru Uda
waktu operasi 
10.30pg-7.00mlm
Jumaat 3.00ptg-7.00mlm

p/s seronok kalau dpt hadiah barang kemas ni...

4 comments:

  1. Assalamu'alaikum mama.. jalan-jalan ye mama ehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam ....mekacih yer jenjalan kat sini...

      Delete
  2. terjojol mata tengok rm200 segram..hahaha

    - Hernee Nazir -

    ReplyDelete
  3. Uyul tak suka pakai emas. tapi kena beli jugak nihh

    Jom ke Blog Uyul Rosli >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete