02 April 2017

# DIY

DIY PASANG SHELF BARANG

ASSALAMUALAIKUM...
Dapat beli shelf ni kat Tesco semalam...ada promosi harga di Tesco..mama beli dgn harga Rm69.90 saja...selalu kalau datang ke Tesco suka tengok harga shelf ni tapi tak terbeli sebab mahal tapi semalam bila tengok harganya murah terus saja beli satu...


Seronok dapat beli satu.senang nak letak barangan kat dapur..rasa macam nak ambik 2 shelf ni semalam tapi memandangkan bajet ciput tu yang ambil satu dahulu...lain kali beli lagi untuk letak barang kat stor pula...


Proses memasang shelf ini dilakukan...mula-mula mama dan anak yang pasangkan dulu...bila dah penat tukar pula dengan hubby...


hubby pula ambil alih proses memasang shelf ini bersama anak mama pula...


akhirnya siap juga proses memasang shelf ini...puas hati dapat diy sendiri shelf ini..


siap susun sekali barangan dapur yang ada ini..dari bersepah elok dapat susun barangan di atas shelf ini...nampak kemas sikit dari sebelumnya...susun mana yang perlu dulu..


p/s diy susun atur dapur pula...

9 comments:

  1. rm69.90 je? kira berbaloi tu beli,,. skg byk barang mahal2 hehe

    ReplyDelete
  2. Yeah, dapur pun kembali kemas dan cantik...

    ReplyDelete
  3. saya ada beli satu tapi yang besar lagi..sebab barang banyak sangat,,takde tempat nak letak..bila ada rak ni,..kemas sikit kan
    Jemput Join Segmen Blogwalking Janji Kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu mar...letak atas ni nampak kemas sikit...

      Delete
  4. Replies
    1. betul tu mia...tu yg beli juga..

      Delete
  5. kita pun ada satu shelf mcm ni beli kat ikea..bajet ciput lagi murah dari mama punya hehehe..senang bubuh tong beras sekali kat situ hehe..

    - Hernee Nazir -

    ReplyDelete