11 April 2017

# dIY GUBAHAN BUNGA

DIY : GUBAHAN BUNGA SENDIRI

ASSALAMUALAIKUM...
Bab-bab gubahan bunga ni memang mama fail la rasanya..tangan tak berseni langsung nak buat gubahan yang cantik-cantik..tapi untuk gubahan sendiri kat rumah mama ni bolehlah...janji sedap mata yang memandangnya...di bawah ni adalah antara gubahan bunga dari tangan mama yang tak berseni ini...tak tahu cantik ke tidaknya ! main cucuk jer janji ada rupa gubahan tu..


Gubahan 1..


Gubahan ke 2..


Gubahan ke 3...


Gubahan ke 4..


Gubahan ke 5..


Gubahan ke 6..


Gubahan 7


Gubahan 8


Gubahan 9


Gubahan 10


Gubahan 11


Gubahan 12


Gubahan 13


p/s bunga dan wanita tak boleh dipisahkan...


7 comments:

  1. Cantik gubahan2 tu mama. Kat rumah ni yg pandai mengubah bunga2 ni ayah ana je. 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yer ke...pandai ayah ana...mekacih yer...

      Delete
  2. wow...cantiknya mama gubah..kita failed mama bab gubah² ni
    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala gubah biasa jer eda..mama pun bukan pandai sgt pun...

      Delete
  3. wahh mama!!! golden hand betul. semuanya cantik cantik..

    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete