01 December 2014

# sakit

Sakit Mata Pulak...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Semalam mama kena juga pergi ke klinik sebab mata dah mula berair dan bengkak...tak tahu la macam mana boleh jadi macam ni...bangun pagi jer dah mulai membengkak...tak cerita banyak terus suruh hubby bawakan pergi ke klinik...nasib baik pagi lagi orang masih tak ramai di klinik tu...cepat jer dah panggil dan terus diperiksa oleh doktor...dah settel,dapat ubat mata tu terus titiskan di mata dulu sebab nak hilangkan perit kat mata tu dulu... isi perut dan makansarapan terus makan ubat pula...bila dah makan ubat tu terus lelap hingga ke petang...

p/s kena pakai spec lepas ni...

3 comments:

  1. bawak bnyak2 rehat ya mama..InsyaAllah..sembuh la tak lama lagi tu..Amin

    ReplyDelete
  2. Kesiannya... biasa sakit mata kalau sehari-dua tak kebah lagi ni
    Silau tu yg tak tahan. Moga cepat sembuhlah..

    ReplyDelete