01 December 2014

# Ephyra

COD Ephyra Dari Blogger Mialiana

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Semalam mama jumpa blogger mialiana sebab nak ambil Ephyra dari beliau...senang sikit nak beli Ephyra cod jer dari beliau...pada kawan-kawan yang ada disekitar Jay Bee ni kalau nak membeli produk Ephyra ini bolehlah menghubungi beliau yer...
pada yang hendak membeli Ephyra dari mia boleh Whatsapp beliau 0146118445 atau emel beliau di ephyra@mialiana.com yer...

Disebabkan sakit mata semalam jumpa mia pun terpaksa pakai spec hitam..sori yer mia mama terpaksa pakai spec tu takut menjangkit pula nanti..bergaya sesekali sekala pakai spec hitam wawawaaaa....


Inilah produk Ephyra yang mama cod dari mia semalam...siap ada percuma Ephyra Skin 
Bar yang diberikan...bolehlah mama cuba Ephyra Skin Bar ni nanti...bila dah test pakai bolehlah mama bagi testimoninya pada kawan-kawan nanti yer..

p/s Ephyra memang best...

5 comments:

  1. boleh cod dengan kak mia ye..senang lah macam tu..mama dah guna ephyra berapa lama ye?

    ReplyDelete
  2. makin cntik la mama pasni..

    ReplyDelete
  3. amboi..selamat berephyra..hehhehe

    ReplyDelete
  4. wahhhh...bergaya betul mama yer...berkaca mata hitam gitu...hihihi

    ReplyDelete
  5. assalam mar....betul tu senang kalau cod mcm ni cpt dpt....mama dah masuk ni 6 bln dah gunakan ephyra ni...:)

    ReplyDelete